D-tomrs Seda34 depend inde bedenleri var kendinize uygun olanı seçebilirsiniz ben çok rahat ettim bı paket yeterli oldu benim için şimdi tekrar aldım en uygun şok markette ama.siz.bolgenize göre başka marketleride degerlendirebilirsiniz
Cansuumesee pandasever ben en iyisi alayım kendime 1 paket benimde ilk 2 gun cok yogun geciyodu sonra normale donuyorum canped markasindan memnun kaldiniz mi peki
pandasever Cansuumesee evet evet hiç sıkıntı yaşamadım zaten külot bez olduğu sıkı da. Hiç batma koku vs olmadı. Kilonuza göre alin fazla büyük almayın. Dikiş yerleri yumuşak bezin hiç sezaryen yerine ağrı baskı felan yapmıyor
Merve_vrl Cansuumesee Benim eşim sezaryen sonrası bana gidip almıştı ama ben 1-2 kez kullandım sonra normal öde geçtim. Çok fazla kanamam olmadı çok şükür. Yani isterseniz 1 paket alın bulunsun.
Seda34 Jesca herkes evet çok memnun bakacam bende internetde pahalı ama 9 10 tane var içinde 170 tl diyor
Selmaa-00 Seda34 Migros markette 153 tl ye aldım ama arada indirime giriyor…bir ara 120 tlye inmişti orda ama kaçırmıştım..doğum çok yakın değilse indirim takip edin.
Jesca Seda34 şok markete bak birde yanlış hatırlamıyorsam orda 150 sanırım..arada indirime falan giriyor
D-tomrs Seda34 110 su ama şuan 150 TL olmuş artmis fiyatları ben denk geldikçe ihtiyaç olanı alıp koymustum
Smyye0303 Seda34 ben kullandım hiç sızma yapmadı çok memnun kaldım bu dogumdada kullanicam ve gobegimide topladi xl büyük beden almanızı tavsiye ederim hele sezeryan olursanız ona rağmen acımadı hic
M-Y2020 Seda34 benim kanamam olmadı çok fazla ama lastik kısmı çok rahat olduğu için sezeryanda dikislerimi acıtmamisti hiç