Kızlar selam, 36+1 haftlığız ve ilk gebeliğim. Bugün uyandığımdan bu yana mide bulantım arada ağrı şeklinde ve kasıklarımda ağrı mevcut arada bele vuruyor. Doktoruma sordum “ Ufak sancılar eşliğinde mide bulantısı rahim ağzı açılmaya başladıysa olur takip et su gelmesi kanama artan şikayet olursa direk gel” dedi… Bu haftalarda yaşayan yada bu belirtilerle ne kadar süre sonra doğum olur bilgisi olan paylaşabilir mi eşim çalışıyor stres yaptım gün içerisinde tekim birde ilk gebeliğim tecrübesizim🙏🏽🥹 Rabbim herkese hayırlı doğumlar nasil etsin🤲🏽🌸