Momofelisa Selaaam kızlar, 11 ekimde transfer olanlar var mı sonuçları birlikte bekleyelim. Bilgi paylaşımı yapalım 🥰 mesela hangi şehir, doktorunuz kim ☺️
Yasemincee26 Momofelisa 12 Ekim transfer 💕 beraber bekleyelim test gününü arladaşım. Nasılsın neler yapıyorsun hep yatıyor musun
se2206 İnşallah hayırlı haberler alırsın canm İstanbul Acıbadem Maslakta bende kasım başı gibi transfer olucam. Üçüncü gün embryosu olarak senin kaçıncı gündu canm.
Momofelisa Yasemincee26 ay ne heyecanlı 🥰 sürekli olmasada genel itibari ile yatmaktayım. Yada uzun oturuyorum ☺️ ama hiç bir iş yapmıyorum şimdilik, annem sağolsun yanımda ilgileniyor 🥰 sen neler yapıyorsun? Hangi şehir? Kaçıncı gün embriyosu?
Yasemincee26 Momofelisa canm Antep. 5. Gün çift embriyo. Bende yatıyorum yadaa oturuyorum. Saat başı kalkıp yürüyorum evin içinde. Bende daha iş yapmadım doktorum pazartesiye kadar yat dinlen dedi. Saga sola dönüyorum ama dümdüz ytamıyorum
Momofelisa Yasemincee26 neden düz yatamıyorsun rahatsız mı oluyorsun? Benim de 5. Gün çift embriyo. Test gününüz cumartesi mi bana cuma test yaparsın dedi ama perşembe mi yapsam diye düşünüyorum ☺️ @
Yasemincee26 Momofelisa test günüm ayın 22 si. Pazara denk geliyor ama ben cuma yaparım herhalde zaten varsa çıkar diye düşünüyorum çok heyecanlanıyorum beklemek çok zor. bilmiyorum düm düz normal hayatımda zaten hiç yatamam o yüzden şuan da yatamıyorum en fazla on onbeş dk yatıp dönüyorum geri. İnşallah ikimizin de çift embriyomuz tutunur ben çok istiyorum ikiz sağlıkla inşallah
Momofelisa Yasemincee26 amiin hayırla sağlıkl en güzel şekilde olsun inşallah. Sizin ilk transferiniz mi?