Tugceinciuak bende dogmadan alacagım kehribar bileklik ama ayagına takacagım. Yenidoganda boynuna takmak istemıyorum. Bildigim kadarıyla 3-5 gün takıp cıkarıp topraga gömüp 1-2 saat bekletip o enerjisini boşaltıp yanı sonra temıxleyip bidaha takıyormusuz kulllananlar memnun faydalı oldugunu söyluyorlar 🌸