Sevvalkizilkayaa Hanımlar gripten ölüyorum devlet hastanesine gitmek istiyorum serum takarkar diye ama korkuyorum bişey olur bebeğime diye sizce
bdenerigokce Sevvalkizilkayaa gidebilirsin ama serumda parol var zaten bence bi artısı yok. Evde zencefil ballı çay ve ıhlamur içsen daha iyi
Cvznrrr Ben 4 gün ateşli grip geçirdim serumda taktılar antibiyotikte yazdı elhamdülillah bişey olmadı