Arya92 ben bugun 18 haftalik oldum 16 haftadan beri aynen benimde karnimda kasiklarimda agri oluyo oturup kalkarken yatinca geciyo gibi oluyo doktoruma sordum da bu aylar bebegin en cok buyudugu aylarmis ve hele de ilk hamileliginse rahmin buyumesinden kaynakli ağrılar olabiliyomus canim kanama falan olmadikca korkma bisey olmaz insaallah