Fatimanur Selam kızlar bugün fetal DNA sonucunda kızım olacağını öğrendim 😍 ve en zor karara geldik bizde 😄 bildiğiniz anlamı güzel kız isimleri önerebilirmisiniz 💖 şimdiden teşekkür ederim
peri_07 Fatimanur bilindik isim ama Asel koycam oğlum 3 yaşında sarışın bal gibi. Kızım da ona çekerse adı gibi olur💖
Elsa57- Kızım olursa adını Duru koymak istiyorum bence çok saf temiz bir isim sade olması da cabası 🥰
Fatimanur Beeyzanurr canım ben yurtdışındayım bizim burda devlet karşılıyor ama Türkiye de bildiğim kadarıyla 7 bin ile 10 bin arası diye duydum
Sevvl Fatimanur benim ikizlerim Ela-Ada🩷 elam esmer sıyah zeytin gibi gözler var ada sarısın yeşil yosun gibi gözleri var apayrı iki koz😂