Beyzanury1234 darısı bekleyenlerin başına inşallah🙏🏽 Normal oldu,dün nişan geldi bugün de iç çamaşırıma biraz su doktorla iletişime geçtim gel bir bakalım dedi. 4 gibi geldik muayene etti 3 cm açıklığım vardı yatış verdi 5 gibi hemşireler geldi kan yolu açtılar nts baktılar sancılarım düzenliydi 8de hemşire tekrar geldi çatı muayenesi yaptı 6 cm olmuştu nts bağladı ve nöbetinin bittiğini söyleyip gitti o gittikten 15 dakika içinde sancılarım artmaya başladı bu zamana kadar hissetmemiştim hiç eşim dayanamadı hemşireleri çağırdı hemşireler bacak arama baktılar ve bebeğin kafasına değdiklerini 9 cm açıklığın olduğunu söylediler her şey ani ve hızlı gelişti hemen doktoru aradılar beni alıp götürdüler ortamı hazırladılar 20.45 civarı başladık 21.10da doğdu❤️