Sevgicikk Kızlar şuan 25+4 deyim sigortalı çalışanım rapor parası almak için nasıl yapıcam bilen var mı bidee dogumum ocaga denk geliyor zamlı fiyattan mı alırım yapıp alan veya benim gibi olan var mı uzun yazabilirmi
gamzecgr Sevgicikk sizin son bir senede ödenen sigorta prim tutarınız ve ödenen prim gün sayınız üzerinden hesaplanıyor.Son ay yapılan zamla bir ilgisi olmaz o yüzden
gamzecgr Sevgicikk 32.hafta çalışır/çalışamaz raporu alıyorsunuz işyerine veriyorsunuz.Doğumdan sonra doktorunuz istirahat raporu yazıyor onu da yine işyerine iletiyorsunuz ona göre 2 parça halinde yatıyor zaten ücreti de
Sevgicikk gamzecgr mesela 2 kere yatıyormuş ya dogumdan ne zaman sonra yada ne zaman önce aralıkları nedir
adatuna Sevgicikk son bir senede yatırılan brüt ücret üzerinden hesaplanıyor. İnternette nasıl hesaplandığını bulabilirsiniz. Herkesin brüt ücreti farklı olduğu için farklı yatırılıyor