Kızlar bugün hastaneye gittim detaylı ultrasona organlarına bakıldı burun kemiğine kafasına kalbine çok şükür herşeyi çok güzel dedi doktor yüzü çok güzel dedi bu güzellik sağlıksal açıdan mı yoksa güzel mi o sebepten mi bilemedim ama doktor bana verdiği kağıda bakıp bakıp yüzü çok güzel diyip durdu :)