Mery60 Kızlar bu kesenin bebekle dolma şansı var mı acaba? 
Mery60 MasalAlparslanMom doktor şimdiye bebek oluşmuş olmalıydı dedi pazartesi tekrar gel dedi ama cumaya kadar bekleyeceğim 🥺
Mucizeolsnn Mery60 valla cnm bekle allahtan umut kesilmez benim ıkı kaybım var sımdı hamıleyım gecen pazartesi gittim 6+2 bebek var ama kalp atışı yok dedi bekliyorum bende ınsallah olck ınanalım
Pitircikkus Mucizeolsnn benımde gec dollenme olmus dedı 8 haftalıkken 6+3 dedı kalp atısı gorunmuyor bı ıkı hafta sonra tekrar gel dedı ınsallah duyarız pıt pıt atan kalbımızı 🥰
Mery60 Mucizeolsnn İnşaAllah duyarız ve sağ salim alırız kucaklarımıza çok dua ediyorum İnşaAllah kabul olur 🤲🏻🥺
Mery60 Pitircikkus ayy İnşaAllah İnşaAllah Rabbim sağlıklı bir şekilde kucaklarımıza almayı nasip etsin 🤲🏻
Mucizeolsnn Htcnur yani ara ara oluyor ama sıddetlı dgl sankı adet olacakmışım gibi ara ara vuruyo sadece