Arkadaşlar selam şuan 12+4 günlük hamileyim. İlk bebeğime Şubat ayında hamile kalmıştım ilk gebelik olduğu için pek bilgim yoktu ve hemen doktora gittim henüz 3 haftalik ve kese oluşmadıgi soylendi içime bir kurt düşmüştü o zaman nedense umutlanmamistm çok zaten mide bulantım hiç yoktu zaten herhangi bir değişiklik te yoktu bende. 7 haftalık gittim kese vardı bebek yok denildi 10 gün bekleyip bida gelmem soylendi tekrar gittim bu sefer gelisememis kalp atışı yok kürtaj dediler ve 10 haftalıkken kürtaj oldum sonrasında Ağustos 18de tekrar kaldığımı öğrendim doktor sadece 1 ay korun demişti zaten. 8 haftalıkken gittiğimde kalp atışı vardı 12 haftada gel dedi şuan pazartesi 13.hafta olucak o gün randevum var gidicem ama çok korkuyorum yine kötü birşey denirse diye. Mide bulantılarım ara ara oluyor karnım büyüdü biraz ve yatarken sanki içimde pıt pıt eden birşey var bu haftalarda hisseden var mı acaba bebeği bana bilgi verebilir misiniz içimi rahatlatmam lazım biraz 🥺