ceylan0945 Bende şuan 7+4 üm ve 6 gündür şiddetli kasık ağrım ve kanamam vardı düşük riskinden dolayı progestan kullanıyordum. Dün lavaboda kocaman bi parça düştü kesin bebek bu dedim hemen doktoruma gittik kese var ama malesef bebek yok ve 20 gün geriden geliyormuş sağlıksız bi gebelik o yüzden düşmesi çok daha iyi üzülmeyin dedi. Ağrılarım için bi ağrı kesici yazdı kürtaja gerek kalmadan düşürebilirsin umarım dedi. Eğer kese kendiliğinden düşmezse cuma günü tekrar doktoruma randevum var büyük ihtimal kürtaj olcam çok korkuyorum çok ağrılı mı geçmiş olsun :((