minibebisim Bugün 24+6yız muayenede 950 gr bebek çıktı, ben hamile kaldığım kilodan beri 2 kg almışım. Bu haftalarda bebişleriniz kaç gramdı kızlar? Doktorum bi 10 gün ilerde gidiyo dedi, pzt şeker yüklemesi yapıcaz bu yüzden
gamzecgr minibebisim evet biraz önden gidiyor benimkiler 24+4 te biri 572 diğeri 527 Gr dı doktorum normal haftası için demişti şeker olabilir ya da sadece toplu bı bebistir belki de haftasını yakalar sonradan
Nili4321 minibebisim 23+5 de 630 gram dedi doktor. En başından beri 1 hafta önde gidiyor. Ben 8 kilo almışım. Şeker yükleme testi yapıldı şeker çıktı inşallah sizde çıkmaz. Pazartesi tekrar gideceğim bende. Ben gitmeden önce ki gün akşam hapur hupur künefe yedim çok akıllıyım çünkü. Bence siz gitmeden bir kaç gun önce karbonhidrat ve şeker bakımından çok yüklenmeden gidin umarım iyi sonuçlar alırsınız
Susuu48 minibebisim bnde 26+2, deyim 25+6 da gittiğim de 780 gr şuan haftasına göre normal dedi canım şeker yüklemesi de yapıldı normal çıktı hersey aç karnına gitmeyi unutma yoksa bidaha yapıyorlarmış. Ama cok da takılma biraz genetik bisey de oluyormuş eğer baba ve sende öyleysen bebekken ona da bagli
ElifKarata minibebisim evet iri bebek canm.haftasina gore önde seker yüklemesi yaptır. Bide normal sekerinede Bi baktır igneyle bakiyorlar ya neolur neolmaz. 23.2 bugün detayliya girdim 670 gram dedi bize de
minibebisim gamzecgr aaa o zaman benim bebiş baya önde gidiyo :( böyke olursa iri mi doğar bebek acaba? Belki ilerde kilo alımı yavaşlar diye umut ediyorum 🥲
gamzecgr minibebisim biraz tontiş ☺️ bence haftasını yakalar bı süre sonra diye düşünüyorum genelde öyle duyduğum çok oldu çünkü
Deletedmom_85 Kızlar ya bebis ne kadar zamanda ne kadar kilo alır ki acaba. En son 18.haftada 250 gram demişti doktor. Nette o haftalarda daha dusuk oluyormus genel.olarak bebis kilolari 22.haftada detaylı var o zaman öğrenirim zaten de sizin o haftalarda kaçtı hatırlıyor musunuz?
minibebisim Deletedmom_85 19da 450 gr gibi bişeydi yanlış hatırlamıyorsam, bebişe kilo aldıran şeyler tahin pekmez, ceviz fındık badem, bal ve yumurta. Bunları yiyin 🤣
Deletedmom_85 Cerenbelis1 teşekkürler bakalım bizim kaç çıkacak çok merak ediyorum. Haftalık mi kilo alıyorlar acabaya ya merak ettim
minibebisim Nili4321 ay gerçekten mi pazar akşama künefe planı yapmıştık 🤣🤣 şeker çıkacak muhtemelen bende de, ailede var zaten ama ilginç yanı ben çok kilo almadım 🤨
Beklenenim11 Nili4321 doktorlar 12 saat aç kalıp öyle test yapmayı öneriyorlar size söylemedimi doktorunuz
minibebisim Susuu48 ya inşallah çıkmaz, doktor hiç tahmin etmediğim gebelerde çıkabiliyo sende çıkmaz belki dedi ama korkuyorum 😕
minibebisim ElifKarata evde şeker takibi yapabileceğim makine alsam aslında çok iyi olur ama onu herkese vermiyolar diye biliyorum
Deletedmom_85 Mimpie ay bende çok merak ediyorum az kaldı detaylimiza heyecanlıyım sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻
A12_S07 Deletedmom_85 21+1 de detayliya girdim 482 gram olmuş 20. Haftda 382 idi haftalık alıyorlar 🥰
Nili4321 minibebisim lütfen yemeyin o kadar pişmanım ki dediğim gibi yapın bakın 2 gün kalmış ekmek makarna tatlıya abanmayın iyi çıksın çok üzgünüm ben 😂😂