Mucizemmm1 Merhabalar, son adet tarihine göre 10+2 haftalık hamileyim. Birkaç gündür kasık ağrısı yaşıyorum. Bazen fazla ağrılı bazen de hafif ağrılı oluyor. Bu haftalarda bu durumu yaşayanlar var mı? Normal mi?
Sosisligunlerr Mucizemmm1 Evet canım gayet normal 16 haftaya kadar kasık ağrıması batması bunlar çok normal 9 haftalık gebebyim bende aynı şeyleri yaşıyorum doktorum gayet normal dedi 🤗 sağlıkla gelsin bebişler 🥰