Cerennx Eczanden izotonik su almıştım. Serum torbası gibi bir torba da birde şırınga , ayının küçüklüğüne göre şırıngaya izotonik su çekip burnunu temizliyordum. 17 aylık arada hasta olduğunda hala öyle temizlerim. Ya da sterimar burun spreyi sıkıp orayı yumuşatıp burun temizleme pompasıyla çekiyorum.