16Gizem16 Açlık şekeri 90 altı olması lazım o normal gözüküyorda. Tokluk şekeriniz çok yüksek çıkmış, 140 altı olması gerekiyor. En başından beri mi böyleydi bende ikinci gebelik ikisinde de vardı sıkı diyet yapıyordum hatta bunda meyveler falan bile yasak. Eğer düşmezse insülin başlayabilir doktor