Ya önceden dikkat etmiyordum çocuk olduktan sonra iyice bir tuhaf oldu yüzüm. Yüzümde benler çoğaldı birde önceden sivilce tedavisi gördüm izler oluştu çok rahatsız oluyorum . Cildim için ne yapmam lazm . Önerebileceğiniz bisey var mı yada hastaneye mi gitsem bilemedim ? İlaç verseler kullanamam oğlumu emziriyorum . Bildiğiniz leke önleyici krem falan var mı? Birde benlere ne iyi gelir netten bakıyorum yakma muhabbeti falan var ama öyle et ben değil