Sevvalklvzzzzz Merhaba 23+5 teyiz 30 cm boyu 723 gr doktor 1 hafta önden gittiğimi söyledi sizin bebiş kaç kilo sizce kilolu mu bebek
gokyuzununogrencisii Sevvalklvzzzzz ben 20 haftalık hamileyim dün gittim 350 Gr dedi nasıl acaba zayıf mi kızım yaaa decavit falan içemiyorum hiçhir vitamin hapını demiri de icmiyorum
mavideniz6 Sevvalklvzzzzz evet benim de tam 23+5 te 740 gram çıktı detaylıda.Doktor on gün önde şişko dedi😅Aile olarak uzun olduğumuzdan iri olması normal dedi doktor
Sevvalklvzzzzz gokyuzununogrencisii 22 haftalıkken 450 gr dı bence gayet iyi birden kilo alıyor bebişlerrr
Kaderyuruk @Zeynep_ze valla ekstra olarak bişey yapmadım çok ama , her gün muz , ceviz , kabak çekirdeği , yoğurt , peynir , yumurta özellikle yediğim şeyler
Sevvalklvzzzzz mavideniz6 bana zayıflamam gerekiyor tatlıyı kes dedi kafayı yiyeceğim kesemiyorum da 😅😅