Derinnmom prensesinannesi94 ben adetime 3 gün kala test yaptım silik çizgi çıkmıştı, kan verdim 3 haftalık hamileydim canım
prensesinannesi94 Bugün tekrar test yaptım kızlar belirgin şekilde çift çizgi çıktı gidip kan verdim negatif çıktı sonuç testler hatalıydı sanırım
prensesinannesi94 Hafize123 Markası certain testte bu şekildeydi ama kan sonucu <5 çıktı sonradan yükselirmi bilmiyorum
Merve-metin prensesinannesi94 5 çıktıysa canım takip et yükselebilir adet gecikmende tekrar kan ver yükselecektir yüksek ihtimalle varsa eğer
Derinnmom prensesinannesi94 benimde böyleydi işte ama çok erken öğrendim o yüzden bi kaç gün sonra tekrar yap
Merve-metin prensesinannesi94 geç döllenme mi acaba 5 hamilelik şüphesi diye geçiyor canım çünkü 2 günde bir kan takibi yapman gerekiyor
prensesinannesi94 Derinnmom bikaç gün bekleyip kan vericem tekrar bakalım hayırlısı olur inşallah 😇teşekkür ederim
prensesinannesi94 Hafize123 aynen kızımıda böyle öğrenmiştim 😄 ama doktor negatif demiş <5 bu sonuca anlamadım gitti
prensesinannesi94 Doktora da sordum kızlar kanda genelde hata olmaz dedi yinede regli olmazsan tekrar kan ver dedi yarında bekleyip çarşamba günü vericem inşallah