Ozge56 Gltnmhmt doktorunuz kiloyu söylerken size iyi olup olmadığını söylemiyor mi acaba merak ediyorum.
ddm2210 Ozge56 ayy kesinlikle herkes bebeğimin kilosu nasıl postu açıp duruyor? Burdaki insanların yorumuna göre içleri ferahlayacaksa doktora neden gidilir😂😂
Gltnmhmt Ozge56 merakınızı giderim ozaman söylüyor canm ama tecrübeli annelerin yorumunu daha çok merak ettm ☺️😉
mahperii Ozge56 hahhaha buraya sürekli bu kiloyla ilgili başlık açanları gördükçe benim iç ses bu yaa😂 tamam en kilolu bebiş siziiin tamam kilo demek sağlık demek tamam falan oluyorumm
Ozge56 ddm2210 yok çok düşük kilosu desem gelecek bana sen nerden biliyorsun doktor çok iyi dedi dicek inanmicak bir kaç kişi morelini bozacak arkadaşım doktora sorsana 🤣
Ozge56 Cinarsaitinannesi mesela benim ikizlerim o haftalarda onun bebeğine kiloluydu şimdi desem ki kilosu düşük yani bana göre üzülecek herkesin bebeği kendine iyi olandır yani kıyaslama ne gerek zaten kilosu düşük olsa doktor söyler 🤣
Cinarsaitinannesi Ozge56 genetik durumda var belki bebek zayıf ama annede zayıftir doktor normalder biz bilemeyiz bence kilosu iyi benim bebegimde o kilolardaydi o haftalarda
Ozge56 Gltnmhmt 🤣🤣 yok ben sana değil dert değilim. Bir kaç kişi gelir morelini bozar takılırsın o yüzden kıyaslama yapma
Ozge56 Cinarsaitinannesi aynen iyidir kötü olsa doktor muklaka söyler zaten. Herkesin bebeği kendi kilosuna esittik. Zaten dünyaya gelen büyüyor ki ne gerek var kilo hesaplamaya 🤣 sağlıklı olsun yeter