umrumdadegil ben 10 gün önce araştırma hastanesinde detaylı ultrasona girdim 5 dakikada baktı ve içime sinmedi.. söylediği böbrekte büyüme var, kalbinde parlaklık var.. tabi ben koşa koşa kendi doktoruma gittim beni perinatoloji doktoruna yönlendirdi. Gün verdi falan… bende içime sinmediği için özele gittim böbreğinde bi genişleme yok gayet sağlıklı dedi. Kalbinde evet bir parlaklık var ama o da tek başına bir şey ifade etmiyor dedi. Yani 1 den fazla sorun çıktığı zaman genetik rahatsızlık olabiliyor down sendromundan dolayı..