Eliferk09 Geceleri yatınca karnıma ağrı giriyor birde bazenleri baya bildiğiniz altıma vuruyor gibi oluyor normal mi yaşayan var mı doktora sordum cevap bile vermedi ?
Sinemcelikkk Eliferk09 bence normaldir ben 27 haftaya giricem banada oluyor çünkü rahim genişliyor büyüyor bebekte büyüyor doğal olarak kilo aliyor
A12_S07 Eliferk09 bende ağrı değilde şişlik oluyorfu karnım geriliyordu doktor bebek büyüdüğü için dedi magzenuzyum kullanıyorum o çok rahatlatti
aysegullozdm Eliferk09 çok normal canm ben de de şuan oluyor bazen doktorum bebek ağırlığından dedi 🥰🥰🥰
Eliferk09 Sinemcelikkk benim ikinci doğumum olucak ilkinde bu kadar yoğun yoktu o yüzden tuhafıma giriyor rahmimde ilkinde biraz alışkındır genişlemeye ağrı yapmaz bence😂😂çok tuhaf bir açıklama yaptım
Sinemcelikkk Eliferk09 hahahaha bir sıkıntı yoktur bence Allah’ın izniyle her bebek farklı sonuç olarak ama doktorunuza danışın tabi