Merhaba kızlar bugün kontrolüm vardı rahim ağzı kısalığı varmış ve 2 3 cm arası açıklık doktorum normal de bugün doğuma alalım dedi ben bekleyelim dedim pazartesi çağırdı tekrar eğer gerek görürse doğuma alacak ama bebek 38 i bekleyemez dedi muhtemelen pazartesi 36+4 haftalığım bebeğin kilosu 2800 küveze girer mi sizce aynı durumu yaşayanlar var mı çok üzülüyorum