kızlar 36+4 gebeyim. bu haftadan itibaren yalancı sancılarım oluyordu belimde kasıklarımda. bir de kasıklarımda bir şey akıyormuş gibi his oluyordu bakıyordum hiçbir şey yok. bugün sabahtan beri geçmeyen sırt ve bel sancım var. nasıl anlatsam bilmiyorum yani daha önce olmayan bi sancı regle de benzemiyor. otursam oturamıyorum kalksam kalkamıyorum ince ince girip şiddetleniyor geçiyor sonra yine başlıyor özellikle oturup da yaslanmazsam çok fena oluyor dayanamıyorum . yatsam hemen geçerdi yatınca da geçmiyor. doğum yakın mıdır sizce böyle olan var mı