Görümcemle 20 gün arayla doğum yapmıştık.
Onun kızı 4800 gram doğdu
Benim oğlan 3280 gram olarak doğdu
Onun ki doğduktan sonra zayıfladı benim ki kilo aldı.
Yani kilolu doğması önemli değil önemli olan doğduktan sonra gelişip kilo alması. Takılmayın bence kiloya sağlıkla gelsinlerde yeter