Yagmurozdemir 18+4te sonunda bebeğinizin cinsiyetini öğrendik🩷 kızımız geliyor 🌻 sizin bebişlerin cinsiyeti ne?🌻
gzdehlal-36 Yagmurozdemir bizde bugün 14 haftalık olduk ve cinsiyeti öğrendik 12 de emin olmayarak tahmin etmişti doktorumuz doğru çıktı erkek bebiş gelecekmiş yuvamıza inşallah 🥹 sağlıkla hayırla kucaklarımıza alalım evlatlarımızı inşallah 🙏🏻❤️
Edaaa123 Yagmurozdemir Bilmiyorum Kızlarımı 12 haftalıkken ögrenmiştim bunu hala bilmiyorum 15+3 olmasına ragmen😂