Meryeminannesi20 ben günesli meydanda özel klinige gidiyorum doktorum Eray Balcan, anlasmalı oldugu hastane suan bagcılar şafak hastanesi dogum nasipse orada olacak. Bugun biriyle konustum orda dogum yapmıs doktorumuz aynı. Son derece memnun kalmıs hastane ekibide cok ilgili ve alakalıymış. Doktorumuz ztn on numara. Beylikdüzünden gidiyorum doktorumu cok begendiğim cok icime sindigi icin. 32 haftalıgız suan az kaldı bzmde 🤲🏻