Kizlar suan da 10 haftalik hamileyim. 3 yildir bebek istiyoduk olmuyodu fekan neyse malum bi alar gundemde savas var ordaki cocuklara cok cok üzülüyorum. Yarin obur gun basimizia ne gelir bilinmez. O cocuklari gordukxe benim de icimde korkular olmaya basladi artik. Bebegimin basina ya bisi gelirse ya burda da savas olup da o insanlar gibi aci cekersek diye kendime sormaktan ali koyamiyorum. Artik haberlere de bakamiyorum, sosyal medyada dahi dolasamiyor o küçücuk cocuklari gormemek icin ama elimde degil icimdeki korkuyu engellemek. Ne yapacagimi ne dicegimi ne dsyncegimi sasirdim artik. Allah sonumuzu hayir eylesin insallah l. Rabbim cocuklari korusun🤲🏻🤲🏻 gunlerdir icimde tutmaktan skilmistim artik esime de soyleyemiyorum kotu düşünüyorum diye kozar cubku biliyorum buraya anlatmak rahatlatti bi tik daha 🤲🏻🤲🏻