3Ekim son adet tarihimin başlangıcı . Ayın 8i gibi bitti adetim ama ovülasyon kullanmaya başlamamıştım . Dün akşam da ilişki yaşadık . Bugün de kullanmaya başlamaya karar verdim ve yaptım bu şekilde çıktı . Şimdi bu acaba dün akşam ki ilişkiden kaynaklı çatlama çizgisi midir yoksa yumurtlamam yeni mi oluşuyordur hiçbir fikrim yok . Teste devam mı edeyim hergün aynı saatte ? Ve bu akşam da ilişki yaşayayım mı?
