Bugün detaylımız çok güzel geçti çok şükür problem değil henüz dedi doktor ama bebek rahmime inmiş resmen çıkmaya çalışıyordu🤤rahim ağzım ölçüldü gayet iyi dedi önlem amaçlı Protestan başlattı bebeği aşağıda olup yukarı çıkan anneler var mı merak ettim, içim rahat çünkü olumsuz konuşmadı ama çarşamba tekrar çağırdı bakmak için tecrübelerinizi bekliyorum.