Mavisanneeee Kızlar merhaba. Tekrardan post açıyorum. 2 li testimin riskli çıkması ve detaylı ultrasonda bir anormallik tespit edilmesi üzerine genetik test yaptırmaya karar verdim. Fakat 21+4 günlük hamileyim. Amniyosentez için geç kalınmış kordosentez yapılabilirmiş. Bu testi yaptıran var mı ? Bana yardımcı olabilecek birileri varsa şimdiden teşekkür ederim 🙏
Egeninannesii Bu perşembe banada yapılabilir gelişme geriliği için genetik bi hastalık var mı diye bende stres içinde beklemedeyim
Fatmapolat Hayır fakat konsey ve genetikçi önerdi bebek cok hareketlendi korkuyorum.ayrica 25 haftaligim o sonuçta acilen gönderirlerse bile 1 haftada çıkıyormuş.zaten amniyosentez kötü çıkmıştı.buda kotu çıkarsa iyice çıkmaza giricem ne yapacagimi bilmiyorum