Kızlar benim bu hastalıklar bitmiyor 🫤🫤Bir ay önce de oluyordu sol yüzümde karincalanma uyuşma gibi acile gitmiştik korkudan normal gebelikte demişti ve sonrasında geçmişti iki üç gündür yine başladı ben de bu uyuşma gibi şey ve şimdi de sol basım ağrıyor sol gözüm sulanıyor ve burnum akıyor sizce nedeni ne olabilir sizlerde de olmuş muydu çok korkuyorum bugün yine gittim hastaneye poliklinikler yoktu acile gittim felç olsa yüzde falan kayma gibi şeyler olurdu dedi bakalım pazartesi poliklinigr tekrar gidicem inşaallah bir şey olmaz çok korkuyorum devamlı olmuyor şu an ama ara ara stres yapınca daha çok 😓😓😓