sukran0046 Yaşınıza hangi ay hamile kaldıysanız o ayın rakamını ekleyip toplayın çıkan sonuçtan 9 cikarin çift sayı kız tek sayı erkek.
Dnmzzeda sukran0046 Ben Haziran da hamile kaldım 23 yaş ama yıl olarak 24 oluyorum Eylül doğumluyum 23 baza almam gerekiyorsa doğru oluyor kızım oluyor 😂🩷👼🏻😂🥳
Aseliimmm sukran0046 tek çıktı ama cinsiyet belli değil aynı ay hem hamile kaldım hemde yaş aldım acaba doğru çıkacak mı😀
sukran0046 petekceee yeni yaşınla degil hamile kaldgn yasnla hesapla kaç yaşnda hamile kaldysan yani temmuzda kaç yasndaydın onla hesapla
Elizberen sukran0046 8. Ay da yani ağustosta hamile kaldım 8 ile mi yaşımı toplayıp 9 la çıkaracağım canım
mucizem0111 Elizberen ben şuan 21 yaşındayım ama sene olarak 22 bidahaki ay 22ye tam giricem hangi yaşımı kullanacağım kiii 21 i kullanırsam tek sayı cıkıyor ama 22 kullanırsam çift çıkıyo hangisi doğru😅