eso14 Sonuçlarım böyle dün yazdım ama yeteri cevap alamadım. Başına gelen varsa yazabilir mi? Devlet hastanesine gitmek zorundayım başka hastane yok küçük bir ilçe. Ve bana bir dahaki kontrolde gelip tahlillerimi inceleyeceğini söyledi. Korkmalı mıyım
Elifcee25 eso14 INR pıhtılasmayla alakalı bir değer hamileliktede kan sulandiri falan kullananlar var senin degerin neyi gerektiriyo bilmiyorum ama bence gidebilecegin yakin yerde bir hastane varsa orayada git. Ilce hastanesinden cokda onemsemiyolar zaten.
Gokcemom2023 eso14 ınr için kalp damar cerrahına randevu alın pıhtılasma cok önemli gebelikte kan sulandırıcı baslarlar yüksek ihtimalle gebelik boyunca kullanıyosun ama ihmal etme bu durumu
eso14 Elifcee25 tekrardan randevu alıcam sanırım. Kalp atışlarını duymuştum bir sorun yok demişti. Dünde sordum arkadaşlara korkulacak bi durum değil gebelikten kaynaklı olabiliyor dendi bilemiyorum dünden beri ağlamaktan mahvoldum
eso14 Yazmelegi_ doktorum istedi. Kontrole gittim dün ilk kez 7+4 idi. Bebişi gördük kalp atışını dinletti çok az. Hayırlı olsun dedi ve bu testleri istedi.
Yazmelegi_ eso14 d vitamini düşük muhtelemen onun için ilaç verebilir kreatinin ve sodyum için de bol su için diğer protrombin için de kan pıhtılaşmasi olabilir ama ne düzeyde onu doktor bilir yine de yeterli bilgi verecektir bence gidebiliyorsan sonuç için hemen randevu al git
eso14 Yazmelegi_ düzeyini bazıları küçük görüyor onuda gebelikten kaynaklı olduğu düşünüldü. Stresli bir süreç. 2. Gebeliğim ilkinde böyle bi durum yaşamadım
Yazmelegi_ eso14 evet hamilelik gerçekten stresli bir süreç bende kullanmıştım doğuma kadar igne belki size başlar belki başlamaz
Yazmelegi_ eso14 bende pıhtılaşma yoktu benim erken doğum riskim vardi bebek gelişimi için kilo almadigi için coraspirin başladık ardına da iğneyle devam ettik birde benim öncesinde bacağımda varis başlangıcı vardi sürekli kan sulandırıcı kullanıyordum bunun içinde başlamış olduk
mrsmom_ Farklı bir doktora muhakkak görünün ama endişe etmeyin benimde böyle degerlerim vardi hem devlette hem ozelde baktilar sorun olmadi çok şükür. Bunlara göre 3. Ayda ilac verirler oda d vitamini muhtemelen standart Multi vitamin muhtemelen.
eso14 mrsmom_ inşallah öyle olur ağlamaktan mahvoldum. Böyle bir sonuçla karşılaşacağım aklımın ucundan geçmezdi. Her saniye ihmal ederim bişey olur diye vicdan azabı çekiyorum 😔
mrsmom_ eso14 ay üzülmeyin sakin bebegi strese sokmayin💚 ciddi bir durum olsa Allah muhafaza simdiye kaybedersiniz zaten. Ama yinede vakit gecirmeden ilde bir doktora görünün
eso14 mrsmom_ hastaneyi aradım bakmadılar doktora sosyal medyadan yazdım görmedi. Salı günü gidicem sonuçlar için 🥹