Kızlar çok afedersiniz ilk hamileliğimden sonra bana acı bir öykü kaldı. Neredeyse her öksürük hapşırıkta idrar kaçırıyorum 😔 hayat kalitemi inanılmaz kötü etkiliyor. Özelde sezaryen doğum yapacağım doktoruma soracağım olur derse idrar kaçırma ameliyatını da aynı yapsın diye. Sorum şu o şekil de oluyor mu? İyileşme süresi ne kadar? Aynı durumu yaşayanlar varmı? Lütfen cevap verirseniz sevinirim.