Hlimee ya ben bişi diyim mi aşılama kısmını bilmiyorum ama 3 gündür yıkanmıyorum yazmışsın ya okuyunca kendime güldüm😅 3. Aydayım sabun şampuan macun asssla kullanamıyorum haftadan haftaya anca ayıla bayıla yıkanıyom valla 😃 artık kendi kokumdan yıldım da yıkandım😅 10 gün bile olmuş olabilir abartmayayım. Allahım bitsin artık yaaa çok yoruldum he😩