Hdhdhsjsj Kizlar sizce tek isim mi çift isim mi ? Cinsiyet belli değil ama Emir Meyra Düşünüyoruz sizce nasıl yanına ek isimde önerebilir misiniz ? 🌼
Ladybird06 Hdhdhsjsj eğer söylenişi kolay kısa veya çok kalıplaşmış bir ikili isim seçmezseniz siz iki ismini bir arada kullansanız da çevre kendine kolay geleni söylüyor genelde.
Ladybird06 Hdhdhsjsj Sade geliyorsa Emir’in yanına Ali Alp Efe gibi bi isim olabilir, kıza bulmak daha zor Meyra’nın yanına Nur geldi ilk anda aklıma.
cokbilmismom Ben tek isim taraftarıyım hemde kısa isim 🙈 listem Ata Ediz Ege Alp Ada Doğa Beren İdil Kızda pek seçenek bulamadım ama kısa isim olarak ya öneriler olursa bende alırım 🙈😂
Hdhdhsjsj cokbilmismom Ege ismini bende çok seviyorum ama bı anlami yok 😁 Meyra yada Mihra nasıl sence kizz gönlüm kızdan yana hiç erkek ismi bakasim gelmiyor oglumda çok baktım 😂😂
cokbilmismom Hdhdhsjsj nasıl Ege isminin anlamı yok Sonu bol ve güçlü, sonu gür. Yaşça büyük, ulu. Bir çocuğu koruyan, işlerine bakan ve her hâlinden sorumlu olan kimse. anlamı bu şekilde gayet guzel 😂 Mihra guzel değil ama meyra kulağa daha hoş geliyor
Asya011 Hdhdhsjsj egemen olabilir erkek olursa anlamlı ve tek isim olduğu için biraz daha uzun olursa söylemesi daha hoş olur diye düşünüyorum ☺️ Egemen ; ismi buyruk ve hüküm sahibi demektir.
Hdhdhsjsj Ladybird06 kıza çok diye bulmak daha zor sanırım 😁 bakalım hayırlısı siz ne koydunuz veya koymayı dusunuyorsunuz
Hdhdhsjsj cokbilmismom peki ya cahilligim🤐 Egeyi şuan çok sevdim biliyor musunuz 💞 kesinlikle dusunucem