Kızlar biliyorsunuz ben dün kan verdim negatif çıktı dr aynı zamanda idrar testi de yaptı enfeksiyon var mı bakalım dedi orda da enfeksiyon çıkmadı ama bugün sabahtan beri beyaz yoğun krem kıvamında akıntı geliyordu şimdi beyaz yumurta akı gibi akıntı geliyor adet olmadan tekrar yumurtlama olmaz diye düşünüyorum kafam çok karışık şuanda adet zamanımda bende normalde hiç akıntı gelmez başka sebep olabilir mi acaba ?