Sevilaay Kizlar :(( bu bulantılar Nezaman gecicek 😔😔 8 haftalık olduk Gün gün Dayanılmaz bir hal alıyor artık 😢
melise Sevilaay az önce kustum 39+1😭😭😭😭 İnşallah çok rahat bulantısız geçirirsiniz Çevremde herkesin 3.ayda bitti nadirde olsa uzuyor böyle😭😭
Figennn Sevilaay Eskisi kadar değil cnm hafifledi ama var işte yine, her gün kusuyorum. Alıştım artık
Kardii Kuzu 3. Aya kadar devam ediyor bitiyor ben artık kan kusuyordum 60 dan 52 ye düştüm doktorum hemen yatış vermişti 2 gün yattım hastanede ölü gibiydim ama bembeyaz olmuştu betim benzim hep şükür geçti 3. Aydan sonra benim annem 9 ay boyunca hem kusmus hem adet görmeye devam etmiş bende çok korkmuştum ama şükür öyle olmadı geçer inşallah seninde sabret 🙏