betulpolat SerapALT 2.5 aylık oğlum var gebeyken ayaz ile mert arasında çok kalmıştık adını MERT koyduk iyi kide mert koymuşuz🥰
babymomy_ Ayaz Emir kardeşimin ismi 🥰 çok beğenirim ayaz ismini çok sevecen akıllı merhametli ve hareketli bir çocuk
SerapALT babymomy_ çok seviyorum ben de Ayaz ismini, sadece anlamından dolayı soğuk bir yapısı olmasından korkuyorum 🙂
babymomy_ SerapALT valla bizede soğuk olur demişlerdi ama kardeşim hiç soğuk değil bizden daha sıcak kanlı 🥰 kesinlikle yetiştirme tarzıyla alakalı bi durum