Kalbimmmmm Aynı durumu ben de yaşadım canım iki hafta geriden geliyordu 33+5 de yatış yaptım konrol falan ettiler bebek için ciğer geliştirici iğne yaptılar 3 gün falan yatış yaptım daha sonra bebek normale dönmeye başladı şuan 38+3 deyiz bebeğin gelişimi normal sen de merak etme bebek 9. Aya girdiğinde kendini toparlar benimki öyle oldu