Yade AAytach bize 12. Haftada söylemişti tahmini olarak kız diye bugün bizimki de netleşti hala kız siz de de erkek olsa belli olurdu artık 17. Haftada eğer gösterdiyse bacak arasını net bir şekilde gördü mü doktorunuz ?
Yade AAytach tamam o zaman alışverişe Başlayabilirsin kızına yada ben erkek hissediyorum diyorsan emin olamıyorsan başka doktora görün
Cansn AAytach hayırlı olsun darısı başımıza 🙋🏼♀️ Detaylı usg de bir daha sorarsın canım. Burada değiştiğini söyleyen çok var ne derlerse keyfini çıkar sen 😜
AAytach Cansn aynen canimm) bende 6ci ayina kadar daha kesin olmasi için beklicem sonra alış verişee bebeğim için😁❤️🤰
denizoktay worin Hahhahh maşallah yakışıklıya😝😝 ben kız hissediyorum ama çok merak ediyorum ben çok inat biriyim, o da inat edip bana göstermezse yandım 😋😋😋😋😋😋
Zeynpatak AAytach saglikla gelsin insallah ☺ben 10. Hfatada erkek oldugunu ogrenmistim 13 te yine erkek dedi 16 dayiz kesin erkek dedi . Degismez heralde artik ☺
Kubulik Prensyadaprenses kız olduğunu söylemek için sanki bencede erken hadi erkekte çıkıntıya gore diyolar da kızda sanki 15 16 haftalık daha net olur diye düşünüyorum. Ama dr un bilgisi de çok önemli gerçekten bi arkadaşıma doğuma kadar kız dediler bebek doğdu çıktığı anda bi bakıyorlar erkek
BeyzaXx 11. Haftada kıza benzetti doktorumuz, 15. Haftada %90 üzerinde kız dedi 🙈 ben dayanamayıp alışveriş yaptım insallah yanılma olmaz pembe pembe hastane çıkışları aldık şimdi 18. Haftadayız
Prensyadaprenses Kubulik vee bebek uyuyordu hiç kıpırdamadı benim bi arkadaşım da üç ay kızım diye sevdi sonra erkek olduğunu öğrendiler bakalım artık detaylıyı bekliycez ve ben ısrarla erkek hissediyorum 🤷♀️