Defnenin-annesi Kahverengi bir akıntı geldi galiba nişandı ama çok değil fındık büyüklüğünde bir akıntıydı. Sabahtan beri bel ağrım var ama çok şiddetli değil. Sizce doktora gitmeli miyim? 39+2 haftalığım.
Burisinannesi Defnenin-annesi benm nişanım gece geldi yani sanırım nişandı bende bilmiyorum. Ertesi gün akşam saat 21:00 gibi sancılarım gelmeye başladı. Yani nişan geldikten sonra ettesi günde bir hafta sonrada doğum olabiliyormuş öyle duymuştum. Ben gitme gereği duymadım. Hastanede yakındı. Birsey olursa giderim diye
yagmurrrra Defnenin-annesi doktorun yapıcağı bişey yok hemen suni sancı alma ben nişanım geldikten 2,3 gün sonra doğurdum sancılarını bekle🥰
Gamzeeeeee6676 Defnenin-annesi benimde dün kahverengi akintim geldi bugün yok akıntı sancialarim oluyor ama arada 38+3um bu arada
Dileklealya Defnenin-annesi benimde bu sabah kanlı kahverengi nişanım geldi sisin dogumunuz kac saat sonra başladı
Defnenin-annesi Dileklealya duş alıp hemen hastaneye gittiğimde 4 cm açıklık vardı ama bebeğimin suyu azaldığından sezeryana alındım
Defnenin-annesi Papatya_kokuyo5 benim suyum doğum öncesinde de azdı sürekli kontrol ediyordu doktorum bir de bebeğimin kakasını yapma durumu vardı o nedenle sezeryan oldum
Sehrrazk Kızlar birşey soracağım bebeğim 37+6 günlük bu gün uyurken gece birden uyandım banyoya gittim baktım altım ıslak gibi yani hep gelen akıntı gibi beyaz bilemedim sizce suyum mu geldi yoksa normal biz kadınlarda görülen akıntımıydı