39+4teyim dün kontrolum vardı acılmam yokmus catı muayenesi oldum çatın geniş dedi ama bebeğe de bakayım dedi baktırmadım yani bebeğe nasıl bakıyor eliyle doktor nasıl baktırdınız ben biraz korktum.algım kapandı 😂Suyu var baya dedi önümüzdeki haftada doğmazsa alırım dedi. Suni mi sezaryen mi diye sormayı unuttum basına boyle bir sey gelen var mı. Bebeğim doğmadı suni ile doğurttu ya da sezaryene aldı gibi bir durun yasayan var mı.