MMad abartıya kaçmadıysan normal. Çünkü doğum, yeni bir süreç, ağrı acı eşiği, yeni bir bebek bakımı üstlenmek. Bunlar kolay değil. Psikolojik olarak rahatlamaya çalış, yürüyüş yap açık havada. Kendine bir kahve ısmarla. Kimseye de dalaşma toplanırsın doğumdan sonra 😂😂