gizboz ateş ölçeri bizim doktorumuz kulaktan önerdi ben avent aldım, biberon da avent dr brown aldım birtanede emzik üçtane degişik model avent aldım ,, bakım ürünü mustela iyi bir ürün ama fiyat bana fazla geldi bebegin cildi ona alışırsa düzenli okadar para vermem ben şahsen sebamed in ürünlerini tercih ettim 🤷♀️ Ama seçenek çok fazla çok kafası karışıyor insanı yine kendince araştır bence kendine göre uygun olanını tercih et 🐣