Birceliiiii bir arkadaşımın değeri aynı senin gibi çıktı canım hatta onun tokluk 1 saat 165 çıkmıştı doktor şeker yok demiş ve arkadaşım diyet vs yapmadı dikkat etmedi 35. Haftalarında şekeri düşmek bilmedi su fazlalığı oluştu hastahanede kaldı bebeği erken aldılar bebeği baya iri doğdu şu anda da çok kilolu bir bebek ayına göre muhtemelen anne diyet yapmadığı için şekerden etkilendi benim gebelik şekerim vardı doğuma kadar diyet yapmıştım o arkqdasima da demiştim sınırda çıkmış bence diyet yapmalısın diye o da doktorum şekerin yok normal beslenebilirsin dedi demişti nitekim benim söylediğime geldi bence sınırda şekerin dikkat etmende fayda var geçmiş olsun 🪻