Sevkiyee benimde aynı 1 oğlum var hep bı kızım olsun istedim iki kaybım oldu şimdi hamileyim çok şükür kız olduğunu öğrendim erkenden söyleyen de hiç olmadı 15 16. Haftadan önce öğrenmek net değil Sağlık herkes için öncelikli temenni ama bı cinsiyet özellikle istenince hemen linç girişimi başlıyor millette kızı olanın oğlan oğlu olanın kız istemesinden daha doğal birşey yok inşallah Rabbim size bir kız evlat nasip etsin hayırlı zamanda sağlıkla sihhatle