ifea28 Arkadaşlar merhaba 11. Haftadayim sürekli kanamam veya lekelenmem olduğu için çok sık ultrasona girdim benim gibi olan var mı? Ses dalgası biliyorum ama bazı makaleler de olumsuz yönde yazıyor…
ifea28 @Nili4321 mesela son 5 günde 4 kere girdim. Doğum sonrası etkilerinden bahsediyorlar umarım öyle olmaz😔
Nili4321 ifea28 benim de hemen hemen aynı. Hiç bir şey olmaz Allah’ın izniyle bunları düşünüp kendinizi üzmeyin. Bir şey olsa Allah korusun belirtileri şimdiden olurdu.